FANDOM

200px-ForestTrollLordArt

Dlouhé věky věky před tím než povstala a padla lidská království, tak Amani trolové z Lordaeronu vybudovali obrovskou tolí říši. Po staletí válek a nenávisti, aliance elfů a lidí na konec rozdrtili Amani na úpatí ho Alterak. Říše se nikdy nevzpamatovala z porážky a trolové nikdy nevzkvétali jako dříve. Přesto několik lesních trolů přežilo, každá generace žije z nenávisti vůči elfům v temných lesích na severu. Během druhé války se Amani trolové spojili s Hordou a lesní trol Zul´jin byl jednm z největších hrdinů, kterého kdy trolové poznali.

ÚvodEdit

Jak jejich název napovídá, tito trolové žijí v lesích, alespoň lesům nedominovali elfové nebo jiné humanoidní bytosti. Někteří lesní trolové žárlí na své druhy z džungle, nebo ledových zemí, protože lesní trolové nikdy nepoznali slávu svého království. Lesní trolové opovrhovali ostatními rasami zejména vysokými elfy, kteří se domnívají že jsou despoileři jejich starověké vklasti. Během druhé války se spojili s Hordou, tím způsobem, že je opustili když prohráli. 

Kultura lesních trolů je primitivní  jako u jejich bratranců temných trolů. Ikdyž nejsou tak hrůzostrašní jako temní trolové, hrůzostrašnost o nich vypovídá jejich konání v bitvách.

HistorieEdit

V hlubinách času

Lesní trolové jsou domorodci severního Lordaeronu. V době před vzestupem nočních elfů trolové vládli obrovské říši Amani. Spolu s troli džungle (Gurubashi říše) bojovali proti Aqir (hmyz), kteří je rozdili na dva národy. Prosclýchá se, že ti kteří opustili říši Amani se vydali ke studně věčnosti a byli tpřevtěleni do prvních nočních elfů, ačkoliv to nebylo nikdy dokázáno.

Přestavba a Trolí války

Následky v Kalimdoru jsou zdrcující. Trolové započali expandovat do nově vzniklého Lordaeronu a nazvali svou říši Zul´Aman, nicméně příchod vysokých elfů vyvolal krvavou šarvátku mezi těmito rasami. Elfové vybudovali nová města na starých trolích posvátných místech. To vedlo k útoku trolů na elfy, kteří jejich místa právě znesvětili. Tvrdovhlaví elfové, kteří využívali magii zastavili boje mezi troly  elfy a již žádný nový konflikt nevznikl.

Druhá válka

V době první války orčí náčelník Blackhand poslal Ogrima Doomhammera, aby pozval lesní troly za účelem spojenectví s troly. Trolové odmítli, protože nejevili žádný zájem a starali se jen o své lesy. Na začátku druhé války síly orků zachránili trolům vůdce Zul´Jina ze spárů Aliančních jednotek, na důkaz toho přislíbil pomoc orkům. Zul´Jin udělal co žádný trol od dob trolých válek, sjednotil řadu trolích kmenů pod jeden prapor a připojil je k Hordě. Doufal, že ve spojení s orky by mohl dobýt Quelthalas.

Lesní trolové příspěly orkům pomocí vrhačů seker, bersekerů atd... S pomocí hordy měli namířeno do Quelthalas, vvraždili tisíce lidí, elfů a srovnali se zemí několik desítek vesnic. Ogrim Doomhammer a Zul´Jin napadli elfí vlast, která stála v Eversong Wood . V tu dobu už přišli oddíli Aliance. Doomhammer se zaměřil nyní na Lordaeron a nezničil tak Quelthalas, tak jak Zul´Jin žádal. Porážka orků se zdále nevyhnutelná a tak trolové opustili Hordu tak rychle jak se k ní připojili. 

KulturaEdit

Magie a náboženství

Stejně jako ostatní trolové, lesní trolové praktikují voodoo a stejně tak šamanismus a kněžskou magii. Lesní trolové také úctívají bohyni hadů Ula-tek. Zdáse, že ona je jedním z Loa.

Malá menšina lesních trolů uctívá Hakkara, ačkoliv jeho kult nikdy nedosáhl převahy, těší se z toho hlavně trolové džungle.

Vztahy

Lesní trolové jsou zlí a mazaní jedí maso svých nepřátel a někdy snědí i sebe navzájem. Lesní trolové mají málo spojenců, mezi ně patří Orkové . Lesní trolové trolové zevšeho nejvíc nesnáší vysoké elfy a lidi, kteří jim přispěchali na pomoc právě v době, kdy se snažili dobýt Quelthalas.

Lesní trolové a elfové

Lesní trolové a vysocí elfové se navzájem vidí jako odvěké nepřátele. Trolové nenávidí elfy, protože to byli oni, kdo napdal jejich zem a takřka je vyhubili. Elfové vidí lesní troly jako barbary, kteří se snaží zničit jejich vlast.

VzhledEdit

Lesní trolové se hodně podobají svým bratrancům trolům z džungle, ale jsou vyšší a svalnatější. Jejich vlasy jsou od barev krvavě červené až po černou, zatímco jejich kůže je olivově zelená. Lesní trolové zdobí svá těla různými rituály jizvení a piercingy. Preferují barvy bílou a tmavě červenou, která simbolizuje jejich slávu a moc. Tito humanoidi jsou o hodně vyší než lidé, obvykle mají žluté zuby, které jsou viděny pod jejich kly. Od dob první mutace, se na tělech těchto trolů vyskytují zelené vrstvy mechů, které jim dodávají zelenou barvu kůže.

KmenyEdit

  • Amani kmen - Je to vedoucí skupina starého impéria Amani v současné době žijí v Zul´amanu pod vedením Zul´jina
  • Firetree kmen - Je jedním ze dvou kmenů, kteří se přidali k temné Hordě 
  • Mossflayer kmen - Tento kmen žil ve východním Lordaeronu.
  • Revantusk kmen - Tento kmen pochází z jižního Lordaeronu a je to dobrý spojenec hordy
  • Witherbark kmen - Kmen pocházející z Arathijských nížin 

Zdroj: Wowwiki.com