FANDOM

Orkský klan veden momentálně Grommash Hellscream neboli Grom Hellscream. Klan je pojmenován na počest svého vůdce a to prý díky jeho rytmickému řvu který při boji vydává.

Je to jeden z nejsilnějších a jeden z nejvíce násilných klanů hordy. Měl velmi významnou pozici v jejich staré zemi Draenoru. Jako jedni z prvních ovládli umění boje s mečem tedy umění které používají Blademastři a to samé také platí o velmi šikovném používání nožů.

Klan Warsong byl uštědřen od velké porážky hordy a za pomocí  klanu Bleeding Hollow vedené Kilroggem Deadeyem získali cenné artefakty Azerothu(Králoství). Klan Warsong měl původně za povinnost pouze hlídat

Warsong-clan
Temný portál, výstup na Azeroth (Tedy bránili portál na Azerothu.) a udržet síly Nerhergardu. Avšak klan Warsong byl nucen ustoupit do nedalekého údolí na dlouhou dobu. Poté Ner'zhul zradil klan Warsong a ten byl odsouzen zůstat na Azerothu. Po zničení temného portálu se klan Warsong stáhl do orkské bašty Stonard, zde vůdce Grom zvažoval možnosti co bude dál s jeho klanem. Nakonec však se museli začít skrývat v divočině před vojsky aliance aby vůbec přežili. Grom a zbytek jeho klanu tedy ti jenž upsali ještě na Draenoru své duše démonovi teď museli bojovat s jejich vlivem který se najednou vytratil. Většina orků se stala apatická a neduživá a proto byla snadno pochytána vojsky aliance a umístěna do internačních táborů. Klanu Warsong se však i přes vše daří skrývat před vojsky aliance a to na jejich vlastním území přibližně na území úpatí Alteraku a Hillsbradu avšak přesnou polohu nikdo nezná.

Hiarchie klanuEdit

Náčelník-Vůdce klanu jeho autorita je nezpochybnitelná a pokud ano většinou se dotyčný nedožije  dalšího rána.

Blademaster- Mistr meče a elitní válečník většinou střežící náčelníka

Šampion-Je jeden z nejvýše postavených orkských válečníků, většinou jsou to veteráni co přežili druhou válku a svojí hodnost si získali díky stovkám zabitých nepřátel. Typické pro ně je však že jsou pod vlivem démonů a tento vliv se po druhé válce vytratil. Ork se Šampionem může stát dvěma způsoby bud jej oficiálně povýší za služby náčelník nebo dokáže v boji s jiným šampionem že si tento titul zaslouží. Další typický rys pro šampiony klanu Warsong je tetování které někdy zobrazuje sílu, někdy jen počet zabití a nebo má jen vystrašit protivníka.

Krvavá stráž-Je většinou označení pro již prokázalého bojovníka který má i nějaký pud k vedení a hlavně vládne silou aby si svůj titul zasloužil. Dalo by se říct že je to takový kapitán okrské armády.

Grunt- Klasický okrský válečník cvičený většinou jen pro boj.

Lovci- Když se klan Warsong stáhl do divočiny Azerothu se zemědělství by asi těžko přežil a přepadání lidských osad bylo velmi nebezpečné a proto se objevilo docela velký počet lovců kteří mají na starosti uživit svůj klan.

Peon-Podřadný ork který je tak tupej že se nedá vycvičit k boji a je předurčen jen k nejhorším manuálním pracím.

PopisEdit

Klan Warsong

Původ: Dreanor

Rasa:Orkové

Oficiální barva klanu: červená a občas černá

Sepsal:ZinlokEdit