FANDOM

Klan Frostwolfů pochází s Draenoru přesněji s rozlehlých pláních Nagrandu. Když Gul'dan dal nabídku náčelníkům klanů na Draenoru, aby vypili Mannorothovu krev a stali se tím mocnějšími, vůdce Frostwolfů Durotan odmítl. Durotan obhajoval tradiční orkskou společnost, šamanismus a orkské zvyky a začal mluvil proti Gul'danovi. Gul'danova reakce byla prostá, uvrhl klan Frostwolfů do vyhnanství, vlastně se dalo říct že byli psanci. Durotan se bál o svůj klan proto prošel přes Temný protál a usídlil se svým klanem hluboko v Alterackých horách, kde i přes nepříznivé počasí vybudovali prosperující osadu. 

Během první války se Durotan rozhodl varovat Ogrima Doomhammera ze zrady Gul'dana a jeho spiknutí  s

FWban
démony. Krátce potom, on i jeho manželka byli zavražděny Gul'danovími přisluhovači. Zbyl jen malý syn Go'el (Později Thrall.), který sice přežil, ale stal se Gladiátorem bojujícím za Lorda Blackmoora. I během druhé války zůstal klan Frostwolfů skryt, kde dále provozoval své staré orkské tradice a dále jako jeden z mála klanů provozovali šamanismus pod vedením moudrého šamana Drek'Thara. Nikdo o tomto klanů od smrti Durotana neslyšel nic, jen lidé občas říkají že v horách viděli bílé duchy, tedy ti kdo se odváží tak daleko do hor. Pro klan Frostwolf jsou více než válečníci typičtí lovci, kteří společně loví a i bojují po boku svých zvířecích přátel a to obřích bílých vlků (Mají ho i ve znaku, což svědčí o velmi blízkém propojení.). Dospělí ork se většinou pozná tím že má právě po boku takového zvířecího společníka. Při obřadu dospělosti si mladý vlkové vybírají svého doživotního společníka a to nějakého mladého orka.

Hierarchie klanuEdit

Náčelník/Moudrý šaman- Vůdce je zde náčelník avšak v klanu je velice silné slovo především starých šamanů.

Šamani-Jsou zaučení v tradicích orků a promlouváním k zemi a ostatním elemntům, v klanu jsou velice vážení a jen tak nikdo si je nedovolí urazit.

Lovci-V klanu Frostwolf je velice málo válečníků avšak hodně lovců kteří však jsou cvičeni i v boji takže se dát že v případě potřeby jsou obojím.

Kamená stráž-Většinou čestná stráž náčelníka ,či staří váleční veteráni a nebo jen prostě zkušený válečník. Avšak Frostwolfové jak bylo řečeno velice dlouho nebojovali, ale to nic nemění na tom že, jsou velice drsní když přežívají v horách.

Grunt-Klasický orkský voják.

Peon-Ork vykonavající práce

Pes-Nově příchozí který se chce stát členem klanu se musí procházet většinou dělá vše co peon a někdy i hůř. Musí se prokázat, že dokáže být přínosem a taky se tím rozřadí na co se nejvíce daný ork hodí.

Popis

Bývalí vůdci klanu- Garad,Durotan

Momentální vůdce-Drek'Thar

Barva klanu- modrá a bílá

Momentální umístění- Hluboko v Alterackých horách v Frostwolfské pevnosti.

Znak: Bílý vlk

Sepsal: ZinlokEdit