FANDOM

Alteracké královstvíEdit

Vládní zřízení: Monarchie

Oficiální status: Království
WoWScrnShot 060813 113158

Vládce: Král/královna Lord Aliden Perenolde Hlavní město: Alterac city Caer Darrow Znak: Černá orlice na oranžovém poli

Hymna: ???

Lekce z Historie AlterakuEdit

Alterak je jedno ze sedmi lidských království, které si připojily k Lordaeronské Alianci během druhé války. Rozkládalo se v Alterackých horách a části Hillsbradské vysočiny. V Alianci mělo pouze méně významné postavení a jeho vůdce, Lord Aiden Perenolde také nebyl dvakrát oblíbený.

HistorieEdit

Alterak se sformoval po rozpadu Arathorské říše na sedm království. (Lordaeron, Gilneas, Stromgarde, Alterak, Kul Tiras, Azeroth a Dalaran) Oproti ostatním bylo toto království však poměrně malé. Jeho hlavní město neslo stejné jméno jako celý národ, Alterak a většina jeho území se rozkládala v horách v oblasti známé jako Alteracké Hory.

Alterak v historii nezastával tak významnou roli jako ostatní království, proto se přeneseme do dob konce první války. Když se na sever kontinentu donesly zprávy o Orkské Hordě, blížící se k Lordaeronu a ostatním sedmi královstvím, Alterak byl spíše zdrženlivý, co se připojení k alianci týče, nakonec se však, ze strachu z osamocení ve válce s Hordou, k alianci přidal.

Ale začátek druhé války vše změnil. Z počátku se dařilo Orkské Hordě a Aliance byla neustále zatlačována zpět. Lord Perenolde se obával, že Aliance nebude schopna chránit Alterak a jeho lid, a rozhodl se zradit Alianci a přidat se na stranu z Hordy. Mezi hanebné válečné zločiny způsobené Perenoldovou zradou patří například to, že zařídil přepadení elfského konvoje procházející přes vesnici Tarren Mill trolly, zorganizoval revoltu prostého lidu v Tyrově Ruce, a dokonce se pokusil s pomocí pirátů zavraždit Sira Uthera Lightbringera. Také nechal Hordu volně projít územím Alteraku a zaútočit na hlavní město Lordaeronského království.

Poté, co byla Perenoldova zrada odhalena armáda Stromgardu, vedená Thorasem Trollbanem vyhlásila v Alteraku stanné právo. Generál Hath, zůstal loajální alianci a společně s Trollbaneem zastavil postup hordy přes průsmyky. Někteří vojáci Alteraku dokonce zůstali s hordou a pomáhali jim v pokusech o získání artefaktů k otevření nových dimenzionálních bran pro útěk z Azerothu.

Po konci války Thoras Trollbane požadoval, aby byla východní část Anektována k jeho území, místo válečných reparací. Král Terenas z Lordaeronu nevěděl co dělat, a přemýšlel o tom dát trůn Alteraku synu Perenolda, Alidenovi. Naopak král Graymane z Gilneasu chtěl, aby se králem stal synovec Perenolda, Isiden, který uprchl do Gilneasu pod ochranu Graymanea. O trůn se také ucházel Lord Prestor a nakonec v debatě téměř zvítězil chvíli po konci války, ale záhadně zmizel beze stopy. Království Alteraku od té doby zůstávalo bez vlády a v Anarchii a největší katastrofa se stala když do hor začali prchat ogři.  Hlavní město bylo zničené válkou a armáda Alteraku byla vůči takovému útoku bezbranná. Alteračtí se vyzbrojili čím se dalo a stáhli se do Strahnbradu, kde drželi své domovy. Nakonec král Terenas uznal, že lid Alteraku trpěl už dost a králem Alteraku se stal Aliden. Aliden odešel do sídla rodla rodu Barovů, na ostrově Caer Darrow, které se také stalo novým hlavním městem Alteraku. Ačkoli v zemích Alteraku panuje anarchie, Alteracká vlajka hrdě vlaje na Caer Darrow a království žije dál!

Významné osobnostiEdit

Kapitán Ryson

Aiden Perenolde
Alterac

Generál Hath

Manželka

Beve Perenolde

Hymna AlterakuEdit

Zas tady pod Horami chladný vítr vál,zrodil novou naději a píseň z Kaderál.Na vlnách fantazie hlasy znějí v mollA slova chorálů tě nesou na vrcholZasněžené hory a kříže podél cestA bledý oblak kouře z vypálených měst.Ve jménu Alteraku! Tak jak pravil král. A naše vojsko zas pochoduje v dál. Hlasy lidu Alteraku zase pějí v mol. A zvuk chorálu nás nese na vrchol. Ref: Hej Hej za krále a Alterak! (x4) Poslední rozkaz velitel nám dal A bojovný výkřik z hrdla se nám dral Ti kteří přežili šli hledat novou zem Vlast v zasněžených horách, končí temný senNa hvězdném zodiaku zjevil hadonoš Světy které spatřil Hieronymus Bosch Hrdlo se svírá je tak těžké věřit tomu Že v údolích nás nečekají střechy našich domů. Ta země alteracká je země otců v nás Utajená cesta bílé místo na mapách Kamenné hrady střeží horské údolí Hymna lidu Alteraku do daleka zní V prastarých mapách se cesta ukrýváPrůsmyk sněhem zapad, cestu neskrývá Tak zapal pochodeň a na cestu se dej času je tak málo, začíná nový den Hej hej za krále a (3x) Hej hej za krále a ALTERAK!(Melodie z písně Fatherland .) 

Sepsal: RodneyEdit